Esforç, treball i motivació

Queda poc per iniciar el curs escolar, però els docents ja estem preparant-lo. Com cada any per aquestes dates programes i planifiques totes aquelles activitats, jocs, exercicis que duràs a terme, i sobretot penses en com motivar als teus alumnes a cada classe.

La mateixa motivació intento transmetre a tots els jugadors i jugadores als quals estic preparant físicament aquesta pretemporada. No només correm, saltem i treballem la força perquè em vingui de gust, sinó que ho fem amb l’objectiu de millorar, rendir més, i entre tot/es, guanyar!

Tot això m’ha vingut al cap després de llegir unes frases de Michael Jordan, un dels millors jugadors de la història del bàsquet.

Aquí en deixo de les 5 millors.

1) Puc acceptar el fracàs, però no puc acceptar no intentar-ho. 

2) No estic aquí suant durant tres hores cada dia només per saber el que se sent en suar. 

3) Sempre he cregut que si treballes i t’esforces, els resultats arribaran. Jo no faig les coses a mitges. Perquè sé que si ho faig a mitges, llavors puc esperar resultats a mitges. 

4) He fallat més de 9000 tirs en la meva carrera. He perdut gairebé 300 partits. 26 vegades, m’han confiat el llançament guanyador i he fallat. He fallat una i una altra i una altra vegada en la meva vida. I és per això que tinc èxit. 

5) El talent guanya jocs, però el treball en equip i la intel·ligència, guanya campionats.

Anuncis

Deixa un comentari

